משרדים להשכרה בתל אביב
המדריך המלא למציאת משרדים להשכרה בתל אביב
כאשר אתם מתחילים לחפש משרדים להשכרה בתל אביב יש לבצע את התהליך בצורה יעילה ומסודרת. הרבה חברות עושות טעויות בדרך שבדרך כלל עולות להן בבזבוז זמן מיותר. אנו נעשה לכם סדר בכל התהליך של מעבר למשרד חדש בתל אביב.
המדריך הבא יעזור לכם לעבור את התהליך בצורה מחושבת כך שיחסוך ממכם הרבה מאוד זמן וכסף. המדריך כולל מספר שלבים, אנו נפרט ונסביר כל שלב בנפרד כך שתוכלו לבחון איפה אתם עומדים כרגע ומה השלב הבא.
אנו ב zuz יועצי נדל”ן רוצים להעביר לכם קצת מהניסיון שלנו בכל הנוגע לחיפוש ומעבר של משרדים בתל אביב. אנו חברת תיווך נדל”ן עסקי מתמחים בליווי חברות המעוניינות בהשכרת של משרדים בתל אביב.

מדוע לשכור משרדים בתל אביב?
ישנם מספר סיבות מדוע לשכור משרדים בתל אביב כמו:
- סיום תקופת החוזה של המשרד הקיים
- פתיחת עסק חדש עם צורך במשרד לעובדים
- התרחבות במספר העובדים וצורך במשרד גדול יותר
- צמצום מספר העובדים וצורך במשרד קטן יותר
- התרחבות על ידי פתיחת משרד נוסף
- ניצול ירידת מחירי שכירות ומעבר למשרד יותר זול
- שדרוג המשרד למגדל או בניין משרדים חדש
- מעבר לאזור נגיש יותר ללקוחות ולעובדים
ברגע שהבנתם מדוע אתם צריכים לעבור למשרד חדש תוכלו להתקדם לשלב הבא. לפעמים הסיבה למעבר יכולה לגרום לכם להסיק מסקנות אחרות ממה שחשבתם למשל אם אתם רוצים לחסוך בעלויות הגבוהות של המשרד הקיים אתם יכולים גם לחפש משרדים במתחם הבורסה ברמת גן, או אפילו במתחם בסר בבני ברק ששם תוכלו למצוא משרדים בחצי מהמחיר של השכירות בתל אביב.

מיקום המשרד החדש
אחת ההחלטות הראשונות שצריך לעשות אחרי שהבנתם שאתם מחפשים משרד בתל אביב זה להבין איפה הלוקיישן של המשרד הפוטנציאלי. בחירה של המיקום יכולה להשפיע רבות על העסק וחשוב להחליט החלטה נכונה לגבי המיקום.
אז איך בוחרים את המיקום המושלם? עליכם להבין מה הצרכים של העסק שלכם, האם אתם צריכים נגישות לרכבת? איך העובדים מגיעים למשרד? האם אתם צריכים חניון או חניה ציבורית בסביבה? האם משרד במתחם בית המשפט יכול לסייע לכם בתור חברת עורכי דין? האם משרד בתוך אזור מגורים יכול לעזור לכם בתור רופאי שיניים או קליניקות?
צריך לזכור שלפעמים אין כרגע את המשרד שיכול להתאים לכם בדיוק במיקום שרציתם, היצע המשרדים בתל אביב משתנה כל הזמן וצריכים להיות גמישים בהתאם למצב הקיים, תמיד תהיו עם ראש פתוח לגבי מיקומים חדשים שלא חשבתם עליהם ויכולים להתאים לצרכים שלכם.
אנו מחלקים את תל אביב לאזורים שבכל אזור יש מספר רב של משרדים ומסחר.
- מתחם רוטשילד
- מתחם שרונה / מתחם הארבעה
- שכונת מונטיפיורי
- ציר מנחם בגין
- מע”ר צפוני(מרכז עסקים ראשי)
- משרדים על יד מגדלי עזריאלי
- מתחם בית המשפט
- ציר המסגר
- ציר יגאל אלון
- מתחם חסן ערפה / מתחם יצחק שדה
- מתחם יד חרוצים
- ציר אבן גבירול
- משרדים על יד הים
- רמת החייל
- צפון תל אביב
- דרום תל אביב
אלו אזורי המשרדים העיקריים בתל אביב, לכל אזור יש היתרונות והחסרונות ומחירי שכירות שונים.

מה הצרכים של החברה?
אחרי שבדקנו והבנו את המיקום האידיאלי אנו צריכים להבין מה הצרכים של החברה. הצרכים יכולים להיות שונים מחברה לחברה, וצריך לחשב היטב את הדברים הבאים:
– מתי תרצו לעבור למשרד החדש? חשוב להבין למתי תוכלו לעבור למשרד החדש בשביל לדעת מתי להתחיל עם החיפושים. אם המעבר לדוגמא הוא רק בעוד חצי שנה אז אין טעם ללכת לראות משרדים ריקים שמוכנים לאכלוס מידי. בקרו במדריך הבא שהכנו לכם שמסביר כמה זמן לוקח לעבור למשרד חדש בתל אביב.
– מה החלוקה המתאימה למשרד שלכם? יש הבדל בין חלוקה לחדרים שמתאימה לעורכי דין לחלוקה לאופן ספייס שמתאימה לחברות הייטק. יש אפשרות לשכור משרד ברמה של מעטפת(משרד שזקוק לשיפוץ כולל) ולחלק את המשרד לפי הצרכים שלכם.
– מה הגודל המתאים למשרד שלכם? חשבו מראש את הגודל הדרוש למשרד החדש, אם אינכם יודעים את הגודל במטרים לפחות דעו את מספר החדרים הנחוצים לכם.
– לכמה זמן חוזה תוכלו לחתום? תקופת החוזה יכולה להשפיע על גורמים רבים כמו מחיר השכירות, השתתפות הבעלים בהתאמות או השיפוץ והטבות נוספות.
– מה התקציב שלכם? קחו בחשבון שבנוסף לשכירות יש הוצאות קבועות אחרות כמו דמי ניהול שהולכים לחברת הניהול של הבניין או המגדל, ארנונה שהולכת לעיריית תל אביב, חשמל, מים, אינטרנט, ניקיון המשרד, ביטוח והוצאות תפעוליות של המשרד.

תהליך החיפוש
תהליך החיפוש של משרד להשכרה בתל אביב יכול מייגע ולא פשוט בכלל, לפעמים תצטרכו לעבור עשרות נכסים עד שתגיעו למשרד המיוחל. אנו ממליצים שמקבלי ההחלטות יהיו נוכחים ושותפים לכל התהליך, זה יכול לחסוך לכם הרבה מאוד זמן מיותר.
שימוש במתווך נדל”ן עסקי מקצועי יכול להפוך את כל תהליך החיפוש להרבה יותר ממוקד ויעיל. מתווך מקצועי יכול גם לחסוך לכם המון כסף בדמי השכירות, דמי השכירות תמיד ניתנים למשא ומתן ומתווך שיודע ומכיר את המחירים בשוק יכול להשיג לכם עסקה הרבה יותר טובה מאשר שהייתם מגיעים ישירות מול הבעלים. מתווך עם ניסיון גם לא יבזבז לכם את הזמן בסיורים של משרדים שלא רלוונטים אליכם. אנו מאמינים שאם אתם מודעים לכל הצרכים של החברה, ואתם משתמשים בשירות של מתווך נדל”ן עסקי שמכיר את שוק המשרדים בתל אביב, מספיק לכם סיור אחד או שניים, שבכל סיור המתווך מראה לכם את כל האופציות הרלוונטיות שיש באזור. הכנו לכם מדריך שמסביר איך מוצאים משרד להשכרה בתל אביב עם חברת תיווך.

משא ומתן וחוזה
ברגע שמצאתם את המשרד המתאים לכם אפשר להתחיל במשא ומתן מול הבעלים לגבי התנאים המסחריים, דמי השכירות, תאריך כניסה, תקופת החוזה, ערבויות, התאמות וכו. יש לשים לב שדמי הניהול והארנונה אינם ניתנים למשא ומתן ולרוב לא קשורים לבעלים.
מידי פעם עסקאות נופלות בשלב החוזה בגלל מספר סיבות, אחת הסיבות היא שימוש בעורך דין שלא מתעסק עם חוזים בתחום הנדל”ן העסקי. אנו ממליצים לעבוד עם עורך דין מומחה שמכיר את התחום שיעבור על חוזה השכירות שלכם ויכול להגן עליכם מפני חוזה דקרוני ולא הוגן ועדיין לא להפיל עסקה בגלל החוזה. שימוש בעורך דין מקצועי יכול לחסוך לכם הרבה כאב ראש מיותר.

מעבר למשרד, עיצוב וריהוט
אחרי שחתמתם על החוזה, ויש תאריך כניסה למשרד החדש צריך לתכנן את ההובלה ועיצוב המשרד לפי אופי החברה. חשוב להשתמש בחברת הובלות אמינה במיוחד אם יש לכם ציוד רגיש וחשוב. לפני שההובלה מגיעה עם כל הריהוט יש אפשרות לשכור את שירותם של מעצבי פנים ואדריכלים שיתנו טאצ’ אישי ומקצועי. כיום תוכלו גם לשכור משרדים מרוהטים לחלוטין ובכך תחסכו לכם זמן וכסף ברכישה של ריהוט. אם אינכם מעוניינים במעצבי פנים ותרצו לעצב את המשרד בעצמכם אז בקשו מהבעלים תסריט של המשרד עם המידות של החדרים כך שתוכלו לוודא שהריהוט מתאים למשרד.

מה חשוב לעשות אחרי שעוברים למשרד החדש?
אחרי שעברתי למשרד החדש שלכם בתל אביב יש מספר דברים שמומלץ לעשות כמו:
– עדכנו את הלקוחות שלכם שעברתם למשרד חדש. במידה ויש לכם קבלת קהל או לקוחות קבועים שמגיעים אליכם חשוב לעדכן אותם במעבר ולתת להם את הכתובת של המשרד החדש.
– עדכנו את הכתובת באינטרנט. עדכנו את הכתובת החדשה באתר שלכם, בפייסבוק, בגוגל עסקים, באינסטגרם, בלינקדאין ובכל רשת חברתית אחרת שאתם מופיעים.
– צלמו את המשרד החדש. תצלמו תמונות או אפילו סרטון של המשרד החדש שלכם ותעלו לרשתות החברתיות. פרסום כזה יכול להביא לכם לקוחות חדשים.
לסיכום – מציאת משרדים להשכרה תל אביב
אם אתם מחפשים משרדים להשכרה בתל אביב וודאו שאתם עובדים לפי השלבים וכך אולי כל התהליך יהיה יותר חלק בשבילכם.
- מדוע אתם צריכים משרדים להשכרה בעיר תל אביב
- בחירת המיקום של המשרד בתוך תל אביב
- חישוב כל הצרכים של החברה בנוגע למשרד החדש
- שלב החיפוש והסיורים, שימוש בחברת תיווך כמו zuz יועצי נדל”ן יכול לחסוך לכם זמן רב בשלב הזה.
- שלב משא ומתן והחוזה, גם בשלב הזה השימוש בחברת תיווך יכול לחסוך לכם הרבה כסף
- מעבר למשרד, ריהוט ועיצוב
- מיתוג החברה במשרד החדש